Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510002451-N-2019
z dnia 07-01-2019 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie:
Usługa transportu odpadów komunalnych z Płocochowa k. Pułtuska do RIPOK
w Woli Pawłowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660453-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500296720-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 13035572200000,
ul. ul. Gostkowska
83,
06400
Ciechanów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 722 242, e-mail
puk@pukciechanow.pl, faks
023 6722242 w. 105.
Adres strony internetowej (url): www.pukciechanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalny sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportu odpadów komunalnych z Płocochowa k. Pułtuska do RIPOK w Woli Pawłowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPU/4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na
rzecz Zamawiającego, usługi transportu odpadów komunalnych, których
Zleceniodawca stał się posiadaczem na podstawie odrębnej umowy,
zmagazynowanych na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i
obojętne w Płocochowie k. Pułtuska do miejsca ich przetwarzania w
Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Woli
Pawłowskiej w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności w zakresie
transportu odpadów.
2.2.Zleceniodawca zapewnia załadunek odpadów na terenie składowiska w
Płocochowie oraz ich przyjęcie w hali sortowni na terenie RIPOK w Woli
Pawłowskiej.
2.3. Odpady zostaną przekazane Zleceniodawcy na podstawie Karty
Przekazania Odpadów ( KPO) w oparciu o pomiar wagowy zarówno w miejscu
załadunku jak i rozładunku.
2.4. Zleceniobiorca od chwili załadunku odpadów w Płocochowie do chwili
rozładunku w RIPOK w Woli Pawłowskiej przejmuje odpowiedzialność za
zgodne z prawem postępowanie nimi.
2.5. Podstawowym zakresem usługi będzie przewóz z terenu składowiska w
Płocochowie na halę sortowania na terenie RIPOK w Woli Pawłowskiej.
Pojazd winien być dostosowany do trudnych warunków drogowych podczas
poruszania się po terenie składowiska.
2.6. Zamawiający sugeruje przeprowadzenie przez potencjalnych Wykonawców
wizji lokalnej na terenie zakładu po wcześniejszym umówieniu się z
osobą wskazaną przez Zlecającego, w celu zapoznania się z warunkami
pracy kierowcy i pojazdu na terenie składowiska i hali sortowni.
2.7. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie konieczne zezwolenia do
prowadzonej przez niego działalności oraz ubezpieczenia wymagane przez
obowiązujące przepisy.
2.8. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie na usługę transportową
telefonicznie
z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego.
2.9.Rozliczenie za wykonanie usługi odbywać się będzie na podstawie masy
przewiezionych odpadów w Mg na trasie Płocochowo- Wola Pawłowska
ewidencjonowanych w wyniku ważeń pojazdów w RIPOK w Woli Pawłowskiej.
2.10. Należności za wykonanie usługi Zleceniodawca regulował będzie na
podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur w terminie 14
dni lub 30 dni ( w zależności od wyboru w kryteriach oceny ofert)od daty
ich otrzymania przelewem na wskazany w fakturze rachunek bankowy.
2.11. W przypadku braku potrzeby dokonywania transportu w danym dniu,
Wykonawca zostanie powiadomiony o tym telefonicznie.
2.12.Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywał własnymi środkami
transportu.
2.13 W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest podstawić
drugi pojazd (najpóźniej do godz. 8:00 następnego dnia roboczego) i
poinformować o tym fakcie Zamawiającego telefonicznie z podaniem jego
nr rejestracyjnego.
2.14. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do transportu :
• 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 500 Mg na
miesiąc.
• 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe - 80 Mg na miesiąc
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|