Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500048168-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie: Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego( kod odpadu 19 12 12) z Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Woli Pawłowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513429-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 13035572200000, ul. ul. Gostkowska  83, 06400   Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 722 242, e-mail puk@pukciechanow.pl, faks 023 6722242 w. 105.
Adres strony internetowej (url): www.pukciechanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalny Sp. z. o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego( kod odpadu 19 12 12) z Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Woli Pawłowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPU/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów, półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego ( kod odpadu 19 12 12) z Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Woli Pawłowskiej . Oferowany sposób zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 21). 3.2. Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie więcej niż 6000 Mg ( z zastrzeżeniem możliwości przekazania mniejszej ilości w okresie obowiązywania umowy, lecz nie mniejszej niż 3 000 Mg).Przewidywaną miesięczną ilość odpadów szacuje się na około 700 Mg. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejsze ilości odpadu w okresie obowiązywania umowy a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 3.3. Odpady przeznaczone do dalszego zagospodarowania powstają na linii sortowniczej, na której sortowane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) oraz odpady surowcowe ( z grupy 15 i 20). Skład odpadów stanowią przede wszystkim odpady plastikowe – PE, PP, PET i PS. Odpady są belowane na prasie w formie kostek o wymiarach 80x100x150 cm związane stale drutem o grubości 3,2 mm. Średnia gęstość objętościowa odpadu to 480 kg/m3. 3.4. Powyższy odpad nie stanowi balastu posortowniczego, tylko selektywnie (ręcznie i mechanicznie przy pomocy separatorów optycznych i separatorów metali żelaznych i nieżelaznych) wydzielony półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego. 3.5. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) lub też telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) odbywał się będzie z terenu RZGOK w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów. Załadunek komponentu jest po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, lub Wykonawcy. 3.6. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów lub na KPO za każdy kurs. 3.7. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9

Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1260000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1360800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1360800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1879200
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych