Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500048168-N-2018
z dnia 06-03-2018 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie:
Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów, półproduktu do produkcji
paliwa alternatywnego( kod odpadu 19 12 12) z Regionalnego Zakładu
Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Woli Pawłowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513429-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 13035572200000,
ul. ul. Gostkowska
83,
06400
Ciechanów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 722 242, e-mail
puk@pukciechanow.pl, faks
023 6722242 w. 105.
Adres strony internetowej (url): www.pukciechanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalny Sp. z. o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów,
półproduktu do produkcji paliwa alternatywnego( kod odpadu 19 12 12) z
Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Woli
Pawłowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPU/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i
dalsze zagospodarowanie odpadów, półproduktu do produkcji paliwa
alternatywnego ( kod odpadu 19 12 12) z Regionalnego Zakładu Gospodarki
Odpadami Komunalnymi w Woli Pawłowskiej . Oferowany sposób
zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku
wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012
roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 21).
3.2. Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w
okresie obowiązywania umowy wyniesie nie więcej niż 6000 Mg ( z
zastrzeżeniem możliwości przekazania mniejszej ilości w okresie
obowiązywania umowy, lecz nie mniejszej niż 3 000 Mg).Przewidywaną
miesięczną ilość odpadów szacuje się na około 700 Mg.
3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejsze ilości
odpadu w okresie obowiązywania umowy a Wykonawca nie będzie wnosił
żadnych roszczeń z tego tytułu.
3.3. Odpady przeznaczone do dalszego zagospodarowania powstają na
linii sortowniczej, na której sortowane są niesegregowane odpady
komunalne (kod 20 03 01) oraz odpady surowcowe ( z grupy 15 i 20). Skład
odpadów stanowią przede wszystkim odpady plastikowe – PE, PP, PET i PS.
Odpady są belowane na prasie w formie kostek o wymiarach 80x100x150 cm
związane stale drutem o grubości 3,2 mm. Średnia gęstość objętościowa
odpadu to 480 kg/m3.
3.4. Powyższy odpad nie stanowi balastu posortowniczego, tylko
selektywnie (ręcznie i mechanicznie przy pomocy separatorów optycznych i
separatorów metali żelaznych i nieżelaznych) wydzielony półprodukt do
produkcji paliwa alternatywnego.
3.5. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) będzie
odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w ilości określonej w
zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) lub też
telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór komponentów do
produkcji paliwa alternatywnego (RDF) odbywał się będzie z terenu RZGOK w
Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów. Załadunek komponentu jest po stronie
Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie
odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, lub Wykonawcy.
3.6. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość
odebranych do zagospodarowania komponentów do produkcji paliwa
alternatywnego (RDF) na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie
Przekazania Odpadów lub na KPO za każdy kurs.
3.7. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt
Umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
90514000-3,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|